Rezerwuj
Rezerwuj online Przyjazd
24 lip 2019
Wyjazd
25 lip 2019
Rezerwuj

FAQ

Frequently Asked Questions

Dla Państwa wygody zebraliśmy na jednej stronie listę najczęściej powtarzających się pytań zadawanych naszej recepcji. Jeśli jednak nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie - zapraszamy do kontaktu z naszą recepcją.

Aktualizacja dokumentu: 18.06.2019

Najczęściej Zadawane Pytania
  • Kiedy rozpoczyna się / kończy się doba hotelowa?
    Doba hotelowa zaczyna się o godzinie 15:00, a kończy o 11:00. Hotel z uwagi na harmonogram swojej pracy nie może zagwarantować możliwości wcześniejszego zakwaterowania lub późniejszego wymeldowania gościa. Jednak, jeśli jest taka potrzeba należy zgłosić się do Recepcji hotelu, ponieważ każda tego typu prośba rozpatrywana jest indywidualnie.
     
  • W jakich godzinach serwowane są śniadania?
    Śniadania serwowane są w następujących godzinach - Pn - Pt 7:30 - 10:00; So - Nd, Święta 8:00 - 10:00. Więcej szczegółów o naszej restauracji można znaleźć pod tym adresem.
     
  • Które oferty zawierają śniadanie?
    Smaczne i zdrowie śniadanie jest naszym fundamentem wszystkich naszych ofert. Uważamy, że śniadanie to najniższych posiłek każdego dnia, dlatego oferta śniadań dostępna jest dla wszystkich gości i wszystkich ofert standardowych. Wyjątkiem są noclegi związane z uroczystością weselną, w tym jednym przypadku decyzja o dostępie do śniadań lub też jego braku zależy od decyzji osób organizujących daną uroczystość.
     
  • Co oznaczają skróty BB i HB?
    Pobyt w opcji BB to skrót od Bad & Breakfest – oznacza pobyt typu nocleg + śniadanie; opcja HB to skrót od Half Board – oznacza pobyt ze śniadaniem i obiadokolacją.
     
  • Czy w hotelu dostępne są pokoje jednoosobowe?
    Standardy pokoi dostępnych w Royal Park Hotel & SPA można sprawdzić na tej stronie. W naszym hotelu dostępna jest opcja pokoju 2 osobowego do zamieszkania przez 1 osobę.
     
  • Jak uzyskać kody rabatowe do Royal Park Hotel & SPA?
    Kody rabatowe dystrybuowane są wyłącznie za pomocą naszego Newslettera – warto się do niego zapisać i sprawdzać wysyłane przez nas wiadomości emial.
     
  • Mam kod rabatowy - jak z niego skorzystać?
    Aby skorzystać z kodu rabatowego należy wpisać go w „Podsumowaniu rezerwacji” klikając w link „Mam Kod Rabatowy”.
     
  • Czy hotel zapewnia dostęp do sieci Internet?
    Hotel zapewnia dostęp do Internetu poprzez sieć WiFi. Istnieje możliwość skorzystania także z Internetu przewodowego za pomocą gniazdka RJ-45 dostępnego obok biurka w każdym pokoju hotelowym. Przepustowość łącza zależy od ilości osób korzystających w sieci, hotel nie gwarantuje określonej wielkości dostępnego pasma.
     
  • W jakich godzinach serwowana jest obiadokolacja HB?
    Obiadokolacja serwowana jest w restauracji od godziny 16:00 do 19:00.
     
  • Jakie są wymiary basenu w hotelu?
    Wymiary basenu to 6 x 12 m, głębokość 1,4 m. Na basenie hotel nie zapewnia ratownika.
     
  • Jaki jest koszt korzystania z basenu w hotelu?
    Dla wszystkich gości hotelowych basen jest bezpłatny, dla gości korzystających tylko z basenu cena to 20 zł / 1h (dorosły) 15 zł / 1h (dziecko do lat 12). Istnieje możliwość zakupu karnetu na 10 wejść za 180 zł.
     
  • Jestem zainteresowana / zainteresowany zorganizowania w Royal Park Hotel & SPA uroczystości rodzinnej – gdzie mam się zgłosić?
    Z wielką przyjemnością podejmiemy organizacji każdej uroczystości rodzinnej. Zapraszamy do kontaktu z działem marketingu i sprzedaży – prosimy o kontakt email (marketing@royalpark.pl) lub telefoniczny
     
  • W jakich godzinach można korzystać z basenu?
    Basen otwarty jest w godzinach 8:00 do 21:00. Po 21:00 następuje przerwa techniczna.
     
  • Czy w pokoju hotelowy jest dostępny ręcznik na basen?
    W przypadku standardowego (nocleg ze śniadaniem) pobytu ręcznik na basen oraz płaszcz kąpielowy (szlafrok) jest dodatkowo płatny - po 10 zł / szt., można go zamówić na etapie rezerwacji, lub w hotelu poprzez recepcję. W przypadki pakietów SPA płaszcz kąpielowy znajdą Państwa w pokoju bezpłatnie.
     
  • Wg. jakich zasad w hotelu dostępna jest sauna?
    Sauna w naszym hotelu jest płatna, jednak rezerwowana jest na wyłączność. Rezerwacji należy dokonać w recepcji. Cena to 18 zł / 1h dla gości hotelowych oraz 20 zł / 1h dla gości spoza hotelu.
     
  • Czy można z zakupić Voucher prezentowy do hotelu?
    Tak, można to zrobić na dwa sposoby: Można zakupić fizyczny voucher w recepcji głównej lub zamówić voucher online w wersji elektronicznej. Voucher zakupiony online standardowo otrzymasz w formie pliku PDF do wydrukowania, jednak na prośbę klienta możemy go także przygotować w eleganckiej wersji papierowej i wysłać pocztą pod wskazany adres. Szczegółowe instrukcję jak zlecić wysłanie takiego vouchera znajdziesz pod tym adresem.
newsletter
Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij